AddThis

Labels

1 Haziran 2013 Cumartesi

Samsung Galaxy Ace GT-S5830i Root ve Unroot Yapma




DOWNLOAD







Yukarıdaki linklerin birinden dosyayı indiriniz. içinde Araçlar Klasörü var. O araçlar içindeki 3 zip dosyasını da hafıza kartına atınız.

1- Telefonumuzu Kapatıyoruz Taki Titreyene Kadar
2- Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin.

3- Karşımıza 4 Seçenek Çıkacak Bunlardan Ses Kısma Açma Düğmeleriyle "apply ubdate from sdcard" üzerine gelip Home düğmesine Tıklıyoruz.

4- Burda sd kartımıza Attğımız "clockworkrec5830i.zip" dosyamızı Seçiyoruz. Home Düğmesine tıklıyoruz.
5- Karşımıza Yeni Seçenekler Gelicek
6- Burdan "install zip from sdcard" seçip home tuşuna basıyoruz.

7- Gelen Ekrandan "Chose zip from sdcard" tıklıyoruz.
8- Burda sd kartımıza attğımız "root_yapma_s5830i.zip" tıklıyoruz.
9- Root İşlemimiz Bitmiştir. Bundan Sonra Telefonu Açıp Super User Uygulamasını Telefonunuza Yüklenmiş Olduğunu Kontrol Edebilirsiniz.



Cihazı Unroot Yapmak (Root u Kaldırmak) için ise Aynı Adımları TekrarlayınBu Sefer
8. Adımdaki "root_yapma_s5830i.zip" yerine "s5830i_unroot.zip" Yüklüyoruz Bu Kadar.

Unroot

SORUMLULUK SİZE AİTTİ...

3 yorum:

  1. meraba ben bi konuda sizden yardım ala bilirmiyim kaç siteye başvurduysam kimse cevap vermedi ben telefonumu değiştirdim kore malı replika note 3 aldım fakat otomatik günceleme yapmıyor. şuan ki sistemi jeally bean fakat kitkat surumu olması gerekiyor ama ben güncelleyemiyorum ben bu sorunu nasıl çözebilirim? bana yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. benim telefonumda kamera açılmıyor bir kaç yerde stock rom kurulunca geçtiği yazılmış denedim fakat yine aynı. kamerayı açtığımda siyah kalıyor hiç bir görüntü vs yok daha sonra da kamera başarısız errormessagehandler.handlemessage hatası alıyorum nasıl düzeltebilirim acaba?

    YanıtlaSil