AddThis

Labels

1 Haziran 2013 Cumartesi

Samsung Galaxy Ace GT-S5830i Orjinal Türkçe Yazılım ROM ve Yüklenmesi v2.3.6



Samsung Galaxy Ace GT-S5830i - Mayıs 2013 Orjinal Kies Türkiye Yazılımı + Anlatım - En Güncel



ÖNEMLİ NOT: Bu bir yazılım yükleme işlemidir. Aşağıda belirttiğim şekilde yüklemeyi yaparsanız %99 yükleme başarıyla yapılacaktır. Ancak telefonunuza gelebilecek hertürlü zararda tek mesul kişi SİZSİNİZ. Bunu göze almayan bu işlemi denemesin.

YÜKLEMEDEN ÖNCE NOT: Bu Yazılım Wipe Sürümüdür. Yani Bütün Verilerinizi siler Yüklediğiniz uygulamalar mesajlar. Sd Karta ve Sim karta ellemez ancak ne olur ne olmaz telefonda takılı olmasın. 
Eğer Telefonunuz sıfırlanmadan güncelleme yapmak istiyorsanız. kies'e takıp güncelleyebilirsiniz.

Yükleme işlemi:
NOT: Öncelikle Bu Anlatım GT-S5830i Modeli içindir i sürümü yani


1- Sonra kies i Aç Telefonunu pc ye bağla bağlantı başarılı olursa Aşağıdaki adımlara geç olmazsa bir bilene yada telefoncuya danış.
Bilgisayarında Kies Yoksa Burdan indir.
Eğer Kies te Bağlantı kurarsan Bu Adımları izle

1- Telefon Bilgisayara Bağlı Olmucak. Bağlıysa Çıkar
  2- Telefonumuzu Kapatıyoruz Taki Titreyene Kadar
3- Ses Açma + Home Düğmesi + Güç Düğmesine Basılı Tutun Taki Samsung Yazısı Gelene Kadar. Yazı Gelince Elinizi Çekin.

4- Karşımıza 4 Seçenek Çıkacak Bunlardan Ses Kısma Açma Düğmeleriyle "Wipe Data/Factor Reset" üzerine gelip Home düğmesine Tıklıyoruz.

Bu Adımda Telefon Fabrika ayarlarına gelecek herşeyiniz silinecek.
sonra bataryayı çıkarıp takın. 

  3- Odin 1.84 sürümünü açın. (dosyalar altta mevcut)
4- aşağıdan indireceğiniz dosyayı zipten çıkartın ve sırasıyla 

PDA 
PHONE (modem) 
CSC
 yi odin üzerinde belirtin.
Odine kesinlikte .pit BELİRTMEYİN. ve Odin ilk açıldığında çıkan seçeneklerden başka bir seçeneği seçmeyin veya kaldırmayın.
5- Odine Resimdeki Gibi Dosyaları Yükle.

6- Telefonu Kapat Bataryayı Çıkar Biraz Bekle ve Bataryayı Tak (Önceden Takıp çıkarmışsan gerek yok) Sonra Sırasıyla Ses Yükseltme Tuşu + Ses Azaltma Tuşu + Güç Tuşuna Basılı Tut Samsung Yazısı Gelince Ekini Çek Download Moda Girecektir.
7- Şimdi Telefonu bilgisayara Bağla. ve Ses Açma Tuşuna Bas.
8- Odin deki Com Noktası Resimdeki gibi Sarı Olcaktır.
9- Dosyalarıda Odine Uygun Yerleştirdiysen Start a Bas Taaki Sarı Yer Mavi Olana Kadar.
10- Telefon da Bazı şeyler olucaktır Bekle Taki Telefon Açılana kadar. 

Model Numarası: GT-S5830i
Android sürümü: 2.3.6
Ana bant sürümü: S5830iXXMB2
Kernel sürümü: 2.6.35.7 dpi@DELL236 #1
Yapım Numarası: GINGERBREAD.XXMC1

DOWNLOAD Yazılım içinde Odin Mevcut






Download Sadece Odin3 v3.07 For GT-S5830i







SORUN İHTİMALİ AZ OLSADA SORUMLULUK SİZE AİTTİR...


108 yorum:

  1. romu atıktan sonra qeriye eski haline dondrme sansımız var ???

    YanıtlaSil
  2. evet var unroot yaparak eski haline çevirebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl unroot yapılır

      Sil
    2. http://wparaci.com/samsung-galaxy-ace-gt-s5830i-root-ve-unroot-yapma/ burdan yapabilirsin

      Sil
    3. kardeşim orjinal romunu nerden indiricez babın hayrına bi link at yaaa

      Sil
  3. Dediklerini aynen yaptım. "Kapanmaya Zorla" sorunu çıkıyordu ve format da düzeltemedi. Şimdi düzeldi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Admin sana ömrümün sonuna kadar minnettarım servise yolayacaktık babam kızdı senin sayende yaptım saol her dedini yaparım forumlarda +rep iste 200 hesap açar hepsinden sana rep veririm milyonlarca ve milyarlarca kez teşekkür ederim saolasın admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hocam bna destek çıkın yeter daima hizmete hazırım

      Sil
  5. Bende buradan okuduklarımla dün eşimin cihazını rec modda açıp fabrika ayarlarına döndürdüm. Zaten 2.3.6 da idi cihaz tekrardan aynı sürümü odinle yüklemedim. Şimdi de root olayına girip yüklenecek programları u-sd karta yüklenecek şekilde ayarlayacağım artık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Kardeş Odin Görmüyor telefonum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam odini açmak için ses açma tusuna basıp açmalısın

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. yücel kardeş benimle iletişime geçebilirmisin erhan.ozcan.100

    YanıtlaSil
  9. wap push sms alamıyorum 5830i de yardım ltf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 3g nin açılması gerekiyor lütfen operatörnzle görüşün

      Sil
  10. hata veriyor kardesim yaw.

    YanıtlaSil
  11. yücel kardeş en telefona 4.1.1 yükledim arama filan yapmadı tekrar 2.3.6 yapmak istiyorum unroot denedim ama olmadı bu yöntem işe yaramı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unroot yapmadan direk 2.3.6 yı kur hocam.bu arada paylaşımlara başlıyorum çok önemli şeyley paylaşılacak takip edin arkadaşlar

      Sil
  12. Ben herşeyi dediğiniz gibi yaptım amam yazılım güncellemesinde sürümün hala 2.3.6 gözükmesi normal mi ?

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler çok yardımcı oldun ama ben memnun değildim diye rom yüklemiştim ama onu sevmeyince bu yazını gerçekleştirme gereksinimi duydum ama senin bildiğin güzel rom varsa yardımcı ol bize

    YanıtlaSil
  14. 5830i samsung 2.3.6 orjinal yazılım yüklü wap push sms alamıyorum yardım edecek kimse yokmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 3g nin açılması gerekiyor lütfen operatörnzle görüşün

      Sil
    2. hocam onunla ilgili bşe bulamadım baya araştırdım

      Sil
  15. odin yüklemesi yaklaşık ne kadar sürüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hala bitmedi ya mavi olarak duruyor

      Sil
    2. tekrar denedinizmi hocam

      Sil
    3. yücel kardeş ben yapıyorum ama bazen file bazen de message yerinde boot.imq dio orda kalıo yüklemio

      Sil
  16. Hocam odin açıyorum telefondan ama dowlonding diyor kalıyor. Mavi yanmıyor

    YanıtlaSil
  17. Arkadasim ben xperianin romunu yikledim ama begenmedim simdi ben ttelefona senin dediklerini yaparsam eski yani galaxy ace ilk aldigimiz gibimi olucak

    YanıtlaSil
  18. allah razı olsun kardesim telefonu kurtardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek kardeşim sizden allah razı olsun :)

      Sil
  19. kardeşim yaptım dediklerinizi ama o 0:[COM3] ün üzerinde FAİL diyor ne yapmam gerekiyor acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi yanlışlık yapmışsındır kardeşim tekrar denermisin

      Sil
  20. abi adamın dibisin dibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasn kardeşim bloğuma destek verin yeter :)

      Sil
  21. samsung galaxy s5830i kullanıyorum dün oyun yükledim bi anda tlf um kitlendi bataryayı çıkarttım tekrar açtım samsung yazısı çıkıyor tamamen açılmıyor ama nolur yardım edin bana kafayı yiycem dünden beri

    YanıtlaSil
  22. Her şeyi yaptım ama Com mavi olmuyor. Yardım et lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yanlış bşe yapmıssındr hata vermemesi lazım

      Sil
  23. benım dowload ekranında mavi cubuk cıktı sonuna kadar doldu oyle kaldı ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  24. benim telefonun batarayası bitti yine de olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüksek ihtimal olmamıştr hocam batarya ful olması tavsiye edilir

      Sil
  25. bende öyle duruyor kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam denendi sorunsuz çalıyor tekrar deneyin

      Sil
  26. şimdi ben telefonumu rom yükleyecem 2.3.6 dan 4.1.1 yapmak istiyorum bunun bir zararı var mı sizce hocam

    YanıtlaSil
  27. Hocam nasıl ulaşabilirim size

    YanıtlaSil
  28. Hocam ben yukledim romu sebeke gitti ne yapabilirim sebeke gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar deneyin hocam sorun cıkmaması lazım

      Sil
  29. Abi ALLAH SENDEn razı olsun

    YanıtlaSil
  30. ustam odin3 te pda, phone ve csc'nın üzerine tıkladığımızda gerekli olan yazılımları nerden bulacağız ben bulamadım lütfen yardım eder misin

    YanıtlaSil
  31. admin ben galaxy ace kullanıyorum buna jely blast attım şimdi tekrer eski yazılıma dönmek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki anlatılanları yaptınızmı hocam

      Sil
  32. hocam ben telefona rom yükledim ama nasıl kladıracağım hiç bilmiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  33. Yanıtlar
    1. hocam denendi çalışıyor mutlaka yanlış bişe yapıyor olmalısınız

      Sil
  34. Rom çalışmaktadır teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. usta ben bu comu yapamadım nasıl yapçaz

    YanıtlaSil
  36. hocam odin telefonu gormuyor ne yapmalıyım dovland moda girdi ama odinde gozukmuyor

    YanıtlaSil
  37. arkadaşlar romda hiçbir sıkıntı yok çalışmaktadır mutlaka yanlış birseyler yapmıssınızdır

    YanıtlaSil
  38. Selam abi samsung ace adeta döndü bilgisayar dai görmüyor ekranı bir robot altında karnelerini 2.6.35.7 ve Rafael baugis

    YanıtlaSil
  39. ya olmuyor her seyi yapıorum ama olmuo en son boot.img deyip kalıyo message yerinde

    YanıtlaSil
  40. ya abi yapıorm fail dio sonra bidaha yapıyorum boot.imq dio kalıo

    YanıtlaSil
  41. Dostum şükranlarımı ve teşekkürlerimi sunarım (:

    YanıtlaSil
  42. Hocam benim telefonum recovery moduna girmiyo bunun hakkında bi çözümün varmı acaba ??

    YanıtlaSil
  43. ODİNDE ki PDA PHONE CSC dosyalarını nerde bulucaz acil yarımm....

    YanıtlaSil
  44. kardesim odindeki herseyi yapıyorum tek sorun pda phone csc de cıkan yazılar yok bende onu nerden indiriyoz_?

    YanıtlaSil
  45. kardeşim eline ağzına sağlık romdan dolayı konusurken telefon kapanıp acılıyordu kendi kendine sayende yolunu buldum ve düzelttim :):)

    YanıtlaSil
  46. kardeş bende ses aç -kapa bide power tuşuna basınca LK(little kernel) falan diyo sonra telefon açılıyo

    YanıtlaSil
  47. kardeş bende ses aç -kapa bide power tuşuna basınca LK(little kernel) falan diyo sonra telefon açılıyo

    YanıtlaSil
  48. Bu rom telefonu garantiye sokar mı ?

    YanıtlaSil
  49. kardeş saolasın süper oldu emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  50. kardeşim ellerine sağlık dolaşmadıgım site kalmadı bi senin önerilerinle düzeltebildim cok tesekkürler

    YanıtlaSil
  51. allah razı olsun kardeş

    YanıtlaSil
  52. sevgili admin benim telefonum hiç bi şekilde USB okumuyo bunu nasıl çözebilirim kurduğum romda orjinal roma dönmek istiyorum ama USB okumadığı için odin ile orjinal roma dönemiyorum bu konuda bi bilginiz veya gösterebileceğiniz bir yol varmı

    YanıtlaSil
  53. admin kardeşim bendede böyle bir sorun var download modda telefonu görmüyor odin napıcam şimdi :/

    YanıtlaSil
  54. Kardeşim Ben Gt-S5830 Telefononun Kullanıyorum bu telefon için uygun rom warmı s5830(i) değil sadece s5830

    YanıtlaSil
  55. odinde direk mavi geliyor cihazıbağladığımda ve işlemleri denediğimde fail veriyor nedeni nedir bilen varmı _?

    YanıtlaSil
  56. Eğer telefonunuzu açtığınızda samsung 5830i yazıp tekrar kapanıyorsa ve devamlı bu yazı gelip gidiyorsa , telegfonunuza rom atmanız gerekiyor..yazılıma gerek yok..rom atarsanız herşey düzelir

    YanıtlaSil
  57. Sadece Allah azı Olsun Diyebiliyorum abi eline koluna sağlık...

    YanıtlaSil
  58. cihazım açıldı ama şebeke sıkıntısı çıktı telden arama falan yapamıyorum mobil ağ hatası veriyor yardım lütfenn....

    YanıtlaSil
  59. Selam admin bu yazılım mı yoksa rom mu?

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşlar (gt-s5830i) ile (gt-s5830)'u birbirine karıştırmayın. Bu rom(işletim sistemi) sonu (i) ile biten cihaza ait. Gt-s5830 a yüklerseniz bazı özellikler çalışmaz. Önce cihazınızının modelini kontrol edin. Eğer gt-s5830 a yüklediniz ve telefonun bazı özellikleri calısmıyorsa gt-s5830 a ait rom bulup yükleyin.
    Bu arada eger odin telefonunuzu algılamıyorsa telin drivirleri pcye yüklenmemiştir. Önce pcye kies kurun drivirleri yüklesin. Sonra çıkıp odine bağlanın romunuzu yukleyin

    YanıtlaSil
  61. merhaba. ben galiba işletim sistemini sildim reset yapmıyor nasıl fabrika ayarına getirebilirim

    YanıtlaSil
  62. odin i bilgisayarıma yükleyemeiyorum 4 download ı da tıkladım

    YanıtlaSil
  63. LÜTFEN YARDIM EDİN!!

    ARKADAŞLAR TARİF EDİLEN HERŞEYİ AŞAMA AŞAMA YAPTIM FAKAT "7- Şimdi Telefonu bilgisayara Bağla. ve Ses Açmşuna Bas." TELEFON DONWLOAD MODA GİRDİ PC YE BAĞLADIM ARDINDAN BİLGİSAYAR "USB AYGITI TANIMADI" UYARISI VERDİ. "Bu bilgisayara bağadığınız en son usb aygıtı arızalı olduğundan windows bu aygırtı tanımadı" yazıyor. odin ekranı sarı renk yada mavi renk te olmadı. ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  64. çok teşekkür ediyorum.. çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  65. telefonda yazılımda silinmişti kiesle bağlantı kurulamıyo odinle kursam olmazmı bide odindeki PDA PHONE CSC dosyalarını nerden yüklüyoz

    YanıtlaSil
  66. HLL KARDEŞİM OLDU ÇOK SAĞOL K.Gelsin

    YanıtlaSil
  67. bende fail dedi lütfen yardımm!!!

    YanıtlaSil
  68. bende fail dedii lütfen yardımm yaa!!

    YanıtlaSil
  69. çok teşekkür ederim Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  70. çok teşekkür ederim Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  71. Sağolun işe yaradı.

    YanıtlaSil
  72. kardeş benim orta tuş .çalışmıyor ve odinle yaptım sonra reboot yeri geldi çıkamıyorum ne yapcam acill

    YanıtlaSil